გეგმა

სკოლების საგრანტო დაფინანსების პროგრამისთვის
თავისუფალი გაკვეთილები

პროექტის წარმომდგენი სკოლის  სახელწოდება (სრული, იურიდიული)
 სსიპ მიხეილ ცერცვაძის სახელობის გორის მუნიციპალიტეტის სოფელ ზეღდულეთის  საჯარო სკოლა
სკოლაში მოსწავლეთა რაოდენობა (ჩამოთვლილთაგან დატოვეთ თქვენი სკოლისთვის შესაბამისი ინფორმაცია)
მაქსიმუმ 200 მოსწავლე, სკოლა მდებარეობს სოფელში/დაბაში;
პროექტის განმხორციელებელი პედაგოგი და
მისი საკონტაქტო ინფორმაცია

სახელი, გვარი
დარეჯან ჯავახიშვილი
პირადი ნომერი
 59001088166
ტელეფონი
 577093865
ელ-ფოსტის მისამართი
Darejan.javaxishvili1@gmail.com
პროექტის წარმომდგენი სკოლის   დირექტორის სახელი, გვარი და ტელეფონი
გოდერძი ნასყიდაშვილი  577 92 25 20
პროექტის წარმომდგენი სკოლის  ელ-ფოსტა (მოქმედი)

პროექტის წარმომდგენი სკოლის  საიდენტიფიკაციო კოდი

პროექტის სახელწოდება
ხელოვნების  სახელოსნო
მიმართულება
კულტურა-ხელოვნება
სამინისტროსგან მოთხოვნილი თანხის ოდენობა
400  ლარი
წარმოდგენილი პროექტის გასაჯაროების შესახებ ინფორმაცია (დატოვეთ ის მონაცემი/მონაცემები, რომელზეც აცხადებთ თანხმობას)
·                     თანახმა ვართ პროექტის შინაარსი გასაჯაროვდეს პორტალზე skola.edu.ge;
·                     თანახმა ვართ პროექტი გამოყენებული იყოს სხვა სკოლების მიერ.
სამიზნეჯგუფი
VII-VIII კლასისმოსწავლეები
კურსის ხანგრძლივობა
(საათების ჯამური რაოდენობა)
20  საათი
გაკვეთილისხანგრძლივობა
60 წუთი
განხორციელების სავარაუდო ვადები (საათი)
I ეტაპი - 10 საათი
II ეტაპი - 10 საათი
პროექტში ჩართული მოსწავლეების რაოდენობა
9  გოგონა
3  ბიჭი
მიზანი
მოსწავლეებში კალიგრაფიის დონის ამაღლება, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობა. გაკვეთილები  დაანახვებს ბავშვებს ქართული ხელოვნებისა და კულტურის თავისებურებასა და თვითმყოფადობას, გამოუმუშავებს ხელოვნების ნიმუშის აღქმისა და შეფასების უნარს, გაუმდიდრებს ცოდნას ეპიგრაფიკისა და კალიგრამების შესახებ. მოსწავლეები ჩამოყალბდებიან კულტურული მემკვიდრეობისა დამფასებელ და აქტიურ დამცველ პიროვნებებად.
შედეგები
1.                  მოსწავლეები შეძლებენ ხელოვნების ნიმუშის მხატვრულ ანალიზსა და ისტორიულ კონტექსტში აღქმას, შეაგროვებენ მასალას კუთხის ისტორიული ძეგლების შესახებ,შეადარებენ სოფელში არსებული ძეგლების არქიტექტურას  ქართული არქიტექტურის სხვა ნიმუშებს, იმსჯელებენ საერთო და განმასხვავებელ ნიშნებზე, დააჯგუფებენ ინფორმაციას კონკრეტული ნიშნით. დააკავშირებენ ფაქტობრივ ინფორმაციაში ფაქტებს მოვლენებს, მოქმედებებს და გამოიტანენ შესაბამის დასკვნებს. შექმნიან მცირე ზომის და გაცნობით ტექსტებს ძეგლების შესახებ, საზედაო ასოების ხატვით შექმნიან წარწერებს, გაეცნობიან კალიგრამებით ხატვას. შექმნიან რეკლამას - სოფელში არსებულ არქიტექტურულ ძეგლებზე. მასწავლებლის დახმარებით შეადგენენ საპრეზენტაციო სლაიდ-შოუს ეპიგრაფიკულ ძეგლებზე. .მოსწავლეების ერთობლივი მუშაობით შეიქმნება ხელნაწერი და ნახატი წიგნი-,,ჩემი კუთხის ისტორიული ძეგლები“.                                                                                                                                        მოსწავლეებს ამ გაკვეთილების ფარგლებში განუვითარდებათ შემოქმედებითი და კრიტიკული აზროვნების, კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის, საინფორმაციო, მედია და ისტწიგნიერების დამოუკიდებლა დამუშაობის,სოციალური და კულტურული უნარ-ჩვევები,ასევე საპრეზენტაციო  უნარები.
მეთოდოლოგია
ინტერაქტიური,პრაქტიკული,ინდივიდუალური,წყვილური,ჯგუფური.       თამაშით სწავლება,კეთებითსწავლება,თანამშრომლობით სწავლება.
კურსის მოკლე აღწერილობა



1.                  პროექტ-გაკვეთილის ფარგლებში მოსწავლეებს მიეცემათ შესაძლებლობა შეივსონ  ცოდნა ქართული ეპიგრაფიკისა და კალიგრამების შესახებ,მოიძიონ ინფორმაცია უძველესი ქართული წარწერებისა და მეცნიერის შესახებ,გააკეთონ ჯგუფური პრეზენტაციები(სლაიდ-შოუ).                         მოსწავლეები ნახავენ ნაწყვეტს რევაზ თაბუკაშვილის დოკუმენტური ფილმიდან, გამართავენ დისკუსიას ნანახზე. დაინახავენ  საზოგადოების ცხოვრებაში ხელოვნებისა და კულტურის განსაკუთრებულ როლს. .ფოტოაპარატის საშუალებით გადაიღებენ კუთხის ისტორიულ ძეგლებს და სურათებს, დაახარისხებენ.მოსწავლეები ხატვით და წერით მოსინჯავენ საკუთარ ძალებს და შეფასებისა და ურთიერთშეფასების საფუძველზე გამოვლენილი საუკეთესო ნამუშევრებით შეიქმნება სოფელში არსებულ არქიტექტურულ ძეგლებზე რეკლამა და ხელნაწერი და ნახატი წიგნი ,,ჩემი კუთხის ისტორიული ძეგლები“                                                
თითოეულ გაკვეთილზე დაგეგმილი აქტივობების მოკლე აღწერა
2.      შეხვედრა მოსწავლეებთან და მშობლებთან და პროექტის გეგმის გაცნობა
3.      გუგლში მუშაობა, მასალის მოძიება.
4.      დოკუმენტური ფილმის ნახვა
5.      დისკუსია ნანახზე
6.      სლაიდ-შოუზე მუშაობა
7.      მსჯელობა კუთხის ისტორიულ ძეგლთა შესახებ
8.      საერთო და განმასხვავებელი ნიშნების ცხრილზე მუშაობა
9.      მცირე ზომის ტექსტების შექმნა
10.  საზედაო ასოებით ხატვა
11.  რეკლამის შექმნა  სოფელში არსებულ არქიტექტურულ ძეგლებზე
12.  სოფლის მოსახლეობის  უხუცესებთან შეხვედრისათვის ინტერვიუს მომზადება
13.  .შეხვედრა და მასტერკლასი
14.  კალიგრამებით ხატვა
15.  .არჩეული მიმართულების შესაბამისად მოსწავლეთა უნარების ეტაპობრივი განვითარება
16.  საუკეთესო ნამუშევრების გამოფენა
17.  წიგნის აწყობა
18.  მუშაობა ხელნაწერი და ნახატი წიგნის შესაქმნელად
19.  წიგნის ყდაზე მუშაობა
20.  წიგნის ანოტაციის შექმნა
21.  წიგნის პრეზენტაცია
რესურსები (მიუთითეთ გამოსაყენებელი რესურსების ჩამონათვალი)
კომპიუტერები,პროექტორი,ეკრანი,ენციკლოპედია,მარკერები,საღებავები,ფანქრები,ფლიტჩარტები,ბოდმარკერები,ფორმატები,სქელიფურცლები,წებო,საშლელი,მაკრატელი,მაგნიტური დაფა.

ლიტერატურა
სკოლაში არსებული რესურსი:
საბავშვო ენციკლოპედია
და ა.შ.
საჭიროების შემთხვევაში, სამინისტროსგან მოთხოვნილი რესურსი:
·         წიგნი   ,,ქართული ხუროთმოძღვრების ძეგლები“

აღჭურვილობა/მასალები

სკოლაში არსებული რესურსი:
·         კომპიუტერი
·         ფოტოაპარატი
·         პროექტორი
·         მაგნიტური დაფა
საჭიროების შემთხვევაში სამინისტროსგან მოთხოვნილი რესურსი
·         ფუნჯები,საღებავები,მარკერები,საშლელები, ფანქრები
·         ფლიტჩარტები,ბოდმარკერები,სქელიფურცლები,წებო, მაკრატელი.

N
რესურსი
სპეციფიკაცია
რაოდენობა
 1
ფერადი ფურცლები
 A4ფერადი
 3  შეკვრა
 2
გუაში
ფერადი
3 შეკვრა
 3
 ფუნჯები
 ყველა ზომის
10 
 4
 მარკერები
სხვადასხვა ფერის 
 24
5
 ფანქრები
სახაზავიM-2M
10
 6
ფლიტჩარტები
სტანდარტული
1შეკვრა
7
ბოდმარკერები
სტანდარტული
3შეკვრა
8
თაბახისფურცლები
A4
2შეკვრა
9
სქელი ფურცლები
A4 ფერადი
3შეკვრა
10
ფორმატები
სტანდარტული
3 ცალი
 11
 საშლელი
 სტანდარტული
 10

ბიუჯეტი
(ავსებენ სოფელში/დაბაში მდებარე მცირეკონტინგენტიანი სკოლები);

ხარჯვის სახეობა
ერთეულის დასახელება
ერთეულის რაოდენობა
ერთეულის ფასი
სულ

1.     პედაგოგის შრომის ანაზღაურება
საათი
 20
 10
 200

2.     ადმინისტრაცია/დირექციის შრომის ანაზღაურება
საათი
 20
 10
200

სულ
(თანხის ჯამური ოდენობა)
400ლარი















Comments

Popular posts from this blog

მეთვრამეტე დღე

მეცამეტე დღე