ჩატარების დრო: 20 .12.2017 წ. თემა: შემაჯამებელი გაკვეთილი გაკვეთილის მსვლელობა: მასწავლებელმა მოსწავლეებს გააცნო ტესტზე მუშაობის ინსტრუქცია და დაარიგა ტესტები. მოსწავლეებს აკვირდებოდნე დამკვირვებლები. მუშაობა მიმდინარეობდა მშვიდ რეჟიმში. ცოდნა შემოწმდა ინტელექტუალურ-შემეცნებითი პროექტის II ეტაპზე შესწავლილი თემების ცოდნა შემოსახაზი ტესტებით.გამოვლინდა სამი გამარჯვებული: I ადგილზე გავიდა მარიამ ცერცვაძე, II ადგილზე-ანი ბერიანიძე და III ადგილზე თამარ ცერცვაძე. გამარჯვებულებს გადაეცათ სერთიფიკატები და პრიზები. I ადგილზე გასულ კონკურსანტს გადაეცა ბლოკნოტები. გამჭვირვალობისათვის ნამუშევრები ქულებით, მონიტორინგის მიზნით, დაურიგდა ყველა კონკურსანტს. სასარგებლო ბმულები: ფილმი საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი (ექვთიმე თაყაიშვილი )1985 ფილმი საქართველოს მეჭურჭლეთუხუცესი ექვთიმე თაყაიშვილის ბიოგრაფია ექვთიმე თაყაიშვილი – ქართული საგანძურის თავდადებული მცველი ექვთიმე თაყაიშვილი წმიდა ექვთ...
ჩატარების დრო: 6 .12.2017 წ. თემა: ხელოვნება - ცნობილი ქანდაკებები და ფერწერული ტილოები მიზანი: მოსწავლეები გაეცნობიან ცნობილი ქანდაკებების და ფერწერული ტილოების ისტორიას. ნახავენ მათ ამსახველ ვიზუალურ მასალას. განიმტკიცებენ ახალ და გაააქტიურებენ წინარე ცოდნას მსჯელობის და ჯგუფური მუშაობის მეშვეობით. გაკვეთილის მსვლელობა: მოსწავლეებს ,,გონებრივი იერიშის“ მეთოდით გავახსენე, თუ რა იციან ცნობილი ქანდაკებებისა და ფერწერული ტილოებისა და მათი ავტორების შესახებ; ისინი ნახავენ დოკუმენტურ ფილმს ცნობილი ხელოვნების ნიმუშების შესახებ. აქტიური ლექციის მსვლელობისას მათ განუმტკიცდებათ ახალი და გაიაქტიურებენ წინარე ცოდნას მსჯელობის მეშვეობით. ინტერნეტში ჩართული კომპიუტერის მეშვეობით, მოიძიებენ, ამობეჭდავენ, განიხილავენ და ზეპირი პრეზენტაციის სახით ერთმანეთს გაუზიარებენ მნიშვნელოვან ინფორმაციას მათთვის დასამუშავებლად მიცემულ საკითხზე. შედეგი: მოსწავლეები გ...
ჩატარების დრო: 10.11 2017 წ. თემა : დისკუსია ნანახზე .. მიზანი: მასწავლეებმა შეძლონ დისკუსიის წარმართვა ნანახზე დისკუსიის წესების დაცვით, ერთმანეთის აზრების პატივისცემა და საერთო კონსესუსის მიღწევა. გაკვეთილის მსვლელობა: მოსწავლეებს ვაჩვენე რევაზ თაბუკაშვილის ფილმი „წმინდა ექვთიმე,“ ბავშვებში ინტერესი გამოიწვია ფილმის ჩვენებამ. დისკუსიისათვის შეარჩიეს მათვიის ინტერესის შესაბამისი თემა. მოსწავლეებმა დისკუსიის დაწყებამდე შეიმუშავეს ქცევის წესები, (რომლებიც მოუსმენდნენ ერთმანეთს, ყველას აზრს გაითვალისწინებდნენ არ გადაუხვევდნენ თემას) იმსჯელეს ქართული კულტურის მნიშვნელობაზე და მივიდნენ კონსისუსამმდე რომ თვითონაც და სხვებსაც მოუწოდონ ძველი კულტურული ძეგლების დაცვა- გადარჩენაზე, ამისათვის დაამზადებენ ბუკლეტებს და სოფლის მოსახლეობას დაურიგებენ. შედეგი:. მოსწავლეებმა გადაწყვეტილება მიიღეს გაუფრთხილდნენ და სხვებსაც მოუწოდონ თუ რა მნიშვნელობა აქვს კულტურულ ძეგლებს მომავლისათვის.
Comments
Post a Comment